گل تنها
نوشته شده در تاريخ 9 آذر 1391برچسب:, توسط (elone)$ |

زنان را در پرده حجاب نگاهشان دار تا نامحرمان را ننگرند زیرا که سخت گیری در پوشش عامل سلامت و استواری آنان است و بپرهیز از غیرت نشان دادن بیجا که درستکار را به بیمار دلی و پاکدامن را به بدگمانی می‌رساند

این عبارت‌های طلایی، جملاتی است از نامه 31 نهج البلاغه که در آن امیر عارفان، علی ابن ابی طالب علیه السلام سفارشاتی را در ظاهر به امام مجتبی علیه السلام و در باطن به کل دنیا می‌فرمایند. طلایی‌ترین جمله این عبارت را می‌توان در این کلمات دید که سخت گیری در پوشش به نفع خود زنان است. این که زن همچون مروارید است و پوشش حکم صدف را دارد، بیراه نیست و بارها و بارها در روایات و از زبان معصومین خوانده‌ایم که زن لطیف است و ظریف، آراسته و چون برگ گل که نباید زیر پای شهوت‌ها و پستی‌ها لگد گام شود. خداوند حکیم پوشش را برای هر دو جنس بشری سفارش کرده است و در قرآن ابتدا مردان را مورد خطاب قرار می‌دهند که یغضون الابصار و سپس زنان را به پاکدامنی فرا می‌خواند



نظرات شما عزیزان:
سلام خوبی
اگه افتخار دای به منم سر بزن


پسر آجری
ساعت11:52---13 آذر 1391
سلام آپ جالبی بود....
اسمم پسر آجری........


پسر آجری
ساعت11:52---13 آذر 1391
سلام آپ جالبی بود....
اسمم پسر آجری........


دختراستقلالی*
ساعت21:21---9 آذر 1391
سلام خوبی خیییلی وقت بود سر نمیزدی

چه پستای باحالی من از این خیلی خوشم اومد

همیشه ها وقتی از حجاب و این حرفا صحبت میشه من فرار میکنم چون زیاد خودم محجبه نیستم ولی این پست یکم قانع کننده بودپاسخ:سرم شلوغ بود به درسا خوش حال شدم كه سرزدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.